20 kwietnia 2013

Rabatowe nowości

Tygodniowy raport z rabaty, cz. I

Póki co widać kwiaty krokusów, reszta dopiero wychodzi na powierzchnię. Osobiście nie widziałam rabaty od zeszłej soboty, zdjęcia z obecnym jej stanem dostałam na maila. Już się nie mogę doczekać co tam zastanę w przyszły weekend.



Znalazłam rozpiskę jakie kwiaty i w jakiej ilości posadziłam na rabacie, sprawa ma się następująco:
1. tulipany 41 sztuk (w tym pomarańczowe 13, czerwone 15, żółte 5, fioletowe 8)
2. krokusy 60 sztuk (żółty 30, fiolet 15, i reszta to chyba niebieskie- notatki się rozjeżdżają)
3. hiacynt 9 sztuk (pomarańczowy 3, czerwony 2- tuta też coś się nie zgadza w notatkach)
4. narcyz 9 sztuk
5. czosnek ozdobny 6 sztuk
6. Zawilec- Ammenone 14 sztuk
7. Arumitalicum 2 sztuki
8. Róża żółta "Jan Spek" 1 sztuka
9. Róża różowa "The Fairy" 1 sztuka
10. lilia 2 sztuki

Miałam jeszcze mapę rabaty z dokładnym zaznaczeniem co posadziłam w jakiej jej części- niestety gdzieś się zagubiła :(


A tak powinny w przyszłości wyglądać moje kwiatki na rabacie (z biegiem czasu wstawię ich rzeczywiste zdjęcia- poniższe materiały pozyskałam z internetu)

Róża "Jan Spek"
Róża "The Fairy"


Arumitalicum
lilia





krokus
zawilec
krokus
czosnek ozdobny
hiacynty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz