13 kwietnia 2013

Rabata okrągła

Jesienią 2012 rozpoczęła się kolejna ogrodowa atrakcja związana z ogrodem. Zaczęłam przygotowywać rabatę w kształcie okręgu. Zadanie okazało się trudniejsze niż mi się wydawało- a rabata większa niż zakładałam. Promień wyszedł około 2 metrów a wszystko trzeba było najpierw wykarczować. Na szczęście mogłam liczyć na pomoc mojego narzeczonego, który pomagał mi w tej niewdzięcznej czynności.

  Tak wyglądało miejsce na rabatę przed jej wykopaniem:                                  A tak już z rabatą:


 I jeszcze widoczek na rabatę z góry 12/09/2012:



W zeszły weekend zszedł z rabaty pierwszy śnieg, a raczej trochę mu pomogłam łopatą :) Dzięki temu w ten weekend są już pierwsze krokusiki i tulipany.










Jeszcze tylko powyrywać chwasty, ze dwa tygodnie ciepła i wszystko powinno rozkwitać jak szalone. Nie mogę się doczekać!

1 komentarz: